Hoe heet het liedje dat 3 weken geleden op RTL late night was?

Hoe heet het liedje wat ongeveer 3 weken geleden op RTL late night was? Is een nieuw populair liedje. Wordt veel op de radio gedraaid. Toen het op RTL late night was was er een zangeres met 2 zwart geklede achtergrondzangeressen op RTL late night. Wie weet welke ik bedoel?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Waar gaat het liedje over, weet je misschien een deel van de gezongen tekst? Op welke radiozender wordt het veel gedraaid?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Weet ik zo niet, een kennis van mij vroeg dat, in Engeland hoorde hij dat vaak en hij durft niet een stukje te neurien haha
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Caro emerald? Geen idee hoe je het schrijft en of er achtergrond zangeressen waren maar ze was wel ongeveer 3 weken geleden op RTLLN

Het beste antwoord

Mogelijk betreft het "Hold my hand" van Jess Glynne.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dankjewel, is het goede liedje

Andere antwoorden (1)

bamibal
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Zou dat 'm zijn? Er zijn geen achtergrondzangeressen bij, maar twee danseressen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nope, ik dacht dat het hem ook was. Maar was hem niet. Bedankt voor het meedenken!