Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heet het liedje dat 3 weken geleden op RTL late night was?

Hoe heet het liedje wat ongeveer 3 weken geleden op RTL late night was? Is een nieuw populair liedje. Wordt veel op de radio gedraaid. Toen het op RTL late night was was er een zangeres met 2 zwart geklede achtergrondzangeressen op RTL late night. Wie weet welke ik bedoel?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
824
Amadea
8 jaar geleden
Waar gaat het liedje over, weet je misschien een deel van de gezongen tekst? Op welke radiozender wordt het veel gedraaid?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Weet ik zo niet, een kennis van mij vroeg dat, in Engeland hoorde hij dat vaak en hij durft niet een stukje te neurien haha
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Caro emerald? Geen idee hoe je het schrijft en of er achtergrond zangeressen waren maar ze was wel ongeveer 3 weken geleden op RTLLN

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Mogelijk betreft het "Hold my hand" van Jess Glynne.
(Lees meer...)
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dankjewel, is het goede liedje

Andere antwoorden (1)

bamibal
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Zou dat 'm zijn? Er zijn geen achtergrondzangeressen bij, maar twee danseressen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nope, ik dacht dat het hem ook was. Maar was hem niet. Bedankt voor het meedenken!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding