Wie mogen er bij de Oscar uitrijking zijn?

Natuurlijk zijn de genomineerden erbij, maar is er ook 'publiek' enz. bij?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Er mogen alleen genodigden aanwezig zijn. "Gewoon publiek" is er niet bij.
Deze genodigden bestaan uit mensen die aan een film hebben gewerkt die is genomineerd voor een Oscar, en de vrienden en familieleden hiervan.
Daarnaast worden leden van de Academy of Motion Picture Arts & Sciences en belangrijke pers uitgenodigd.
SimonV
8 jaar geleden
Antoni
8 jaar geleden
Er zijn echter wel mensen bij die de lege plaatsen bezetten wanneer acteurs of anderen naar het podium worden geroepen. Een en ander is bedoeld om op televisie een volle zaal te kunnen laten (blijven) zien.