Weet iemand waar ik de website/myspace/watdanook kan vinden van de NEDERLANDSE band "(The) Third Man"?

Ik heb hier al flink naar gezocht, maar er zijn een film, een boek en meerdere buitenlandse bands die zo heten, dus tot zover heb ik nog niets kunnen vinden.
Meer dan de naam weet ik niet, ken geen namen van bandleden of nummers die ze spelen, ook weet ik niet waar ze vandaan komen.
Wie, o, wie heeft hier meesterlijke Google skills?

Toegevoegd na 58 minuten:
Als het iets uitmaakt: het is belangrijk voor me, ik zou het echt enorm waarderen als iemand het vond...!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb me best gedaan, na indd een heleboel engelse bands, kwam ik eindelijk op een nederlandse site, maar daar ging het over een nummer dat zo heette. succes tough... ik hoop dat er iets te vinden valt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan het ook echt niet vinden...
Heel jammer.
Afgelopen donderdag heb ik bij een jamsessie een geweldige zanger ontmoet, hij vertelde me dat hij in de band The Third Man speelt.
Ik heb hem toen beloofd dat ik ze op zou zoeken.
Een onmogelijke opgave dus... Maar dat zei hij er niet bij...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
beetje jammer, blijkbaar hebben ze zelf nog geen info op het net gezet, kan jij niet zoveel aan doen. nog een jamsessie dan maar. ik zou hem wel op het hart drukken de bandnaam te veranderen, mochten ze ooit groot worden heb je al 10 bands die zo heten, en nu googeld het zo lastig. ik zou voor nu "de gele wastafels" voorstellen, iets minder hip maar ik schat in dat er minder bands met dezelfde naam zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik was na wat Googlen ook erg verbaasd over de vele dingen met dezelfde naam.
Voor ik mijn band benoem, zoek ik toch eerst even flink of er niemand anders zo heet en of het makkelijk te vinden is...
Tegenwoordig is de vindbaarheid van je band toch wel het belangrijkst, wat promotie betreft.
Nouja, nu maar hopen dat ik hem nog eens tref.
En wie weet heb ik de naam wel verkeerd verstaan, haha, er was tenslotte harde muziek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is mij ook niet gelukt helaas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@november: wat was het genre van de band?

Antwoorden (1)

volgensmij is dit het:
http://www.thirdmanrecords.com/

succes ermee