Hoe heet deze violiste, (ooit) spelend in het orkest van André Rieu?

Op Wikipedia was ik bezig om de ledenlijst van het Johann Strauss Orkest van André Rieu aan te vullen, omdat deze nog niet compleet is. Op oude videobeelden van het orkest zie ik enkele gezichten waarvan ik de naam nog niet heb kunnen achterhalen. Wie weet hoe de violiste op bijgevoegde foto heet?

Picture for question
3 jaar geleden
in: Muziek
3.2K
SimonV
3 jaar geleden
Ik denk dat hij het alleen maar leuk vindt als je een pagina aan hem wijdt en hem dit vraagt:
https://press.andrerieu.com/contact/

Antwoorden (1)

Het scheelde met zoeken toen ik ontdekte dat het geen viool betreft, maar het om een altviool gaat. Haar naam luidt Martijntje Hermans. Zij werkt tegenwoordig als griffier bij de gemeente Echt-Susteren.
Amadea