hoe kan gaston al bij de winnende lot nummer staan ?

Vorige week heb ik miljoenenjacht gekeken en wat ik raar vond was dit : de speler moet toch de koffer nrs kiezen ? Ja
Die nummers komen dan op de tv bij bingo te staan . Daarna zei Linda de mol dat Gaston bij de winnende lot nummer is ? Hoe kan dat zo snel als de speler amper een koffer heeft gekozen ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2K

Antwoorden (2)

Miljoenennacht is niet live maar vooraf opgenomen. De tijd tussen opname en uitzending is lang genoeg om Gaston op pad te sturen.
9 jaar geleden
Omdat het programma eerder wordt opgenomen, hij heeft dan op de dag van uitzending tijd zat om naar de winnaar toe te gaan en de check uit te reiken. Die uitreiking wordt dan aan het programma gekoppeld, de uitreiking is wel op de dag van uitzenden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is het dan niet vreemd als Gaston tijdens die uitzending vraagt aan de winnaars of die miljoenenjacht hebben gekeken ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, dat is niet vreemd, dat doet hij om de winnaar te laten denken dat het programma live wordt uitgezonden, maar het enige dat live uitgezonden wordt, is het uitreiken van de cheque.
Als de winnaar niet zit te kijken vraagt hij of hij/zij het gezien heeft, als hij/zij wel zit te kijken wijst hij ze erop dat ze live op tv zijn.
Gaston is live bij de winnaar op tv te zien, maar dat stukje wordt in de uitzending geplakt.
Computoon
9 jaar geleden
Nee, dat is niet vreemd omdat het programma wordt uitgezonden voorafgaand aan het uitreikingsmoment. De winnaar weet op dat moment pas dat/wat hij heeft gewonnen. Eerder kon hij dat ook niet weten. Het is dus geen vreemdr vraag.
Als het programma live was geweest, had precies diezelfde vraag gesteld kunnen worden maar alleen als de winnaar vlakbij de studio had gewoond.