Uit Wikipedia:

Nadat Ludo Sanders kunstgeschiedenis gestudeerd had, fungeerde hij als kunstkenner in Italië. Eveneens deed hij zaken met maffiosi. Begin jaren negentig sluit hij die periode af en werkt als interrimmanager onder andere bij Van Houten International. Ook heeft hij een schilderijencollectie en werkt als zelfstandig ondernemer. Hij ging failliet doordat Dian, Bowien en Huib samenspanden. Nadat hij Dian en Bowien de stuipen op het lijf joeg zodat ze vluchtten, sloeg hij ten koste van Bowien een financiële slag en richtte Sanders Art Consultancy op. Martine Hafkamp, Yasmin Fuentes en Isabella Kortenaer weten hem weer failliet te krijgen en betrokken Nina hierin. Martine Hafkamp wordt door Ludo onschuldig veroordeeld, ontvoerd en na een confrontatie het land uit gezet. Ludo richtte Sanders Incorporated op en nam diverse bedrijven over.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
paulus811
9 jaar geleden
Ik denk dat de GTST Ludo bedoeld wordt, maar antwoord is goed!
paulus811
9 jaar geleden
Och jee, dit is die Ludo. Wat een carrière voor een soapie!