Weet iemand een feestelijk surinaams nummer?

Het enige wat ik weet is dat er 'sexy baby' in voor komt en het is volgens mij wel een bekend lied, (niet van mighty fibo) nederlands/surinaams gesproken, dacht ik.

Bedankt!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
3.2K

Antwoorden (4)

Heb niet de naam van dat specifieke nummer, maar is het niet een nummer van lieve Hugo? Die heeft heel veel kaseko (surinaamse feestmuziek) gemaakt. Of Trafassi?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Trafassi - Banana Light

Daar wordt iedereen blij van :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iene Miene Mutte van Max Nijman
Wasjmasjien - Trafassie
Zulle maar weer - Doble RR
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
JayJay ft. Lino & Gellow
met 'Gehypnotiseerd'
http://www.youtube.com/watch?v=HkTdN2HKW3U