Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe ga je als Jezus verkleed?

Ik heb vrijdag een schoolfeest, en ik ga als jezus, mijn vraag is dan, hoe ga ik als jezus verkleed? en hoe kom ik aan een mantel?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (9)

Met zo'n goude ring boven je hoofd, een pruik met lang bruin haar en een wit lakenpak wat ietswat vies is geworden door de modder waar die vent de hele tijd inzat.

Veel plezier!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Doe een lange mantel aan. Deze kan je zelf maken van bijvoorbeeld een oud tafelkleed of gordijn. Dan een ander stukje stof voor om je middel, of een leren riem. Als je daar geen veel geld voor uit wil geven, is het handig om een keer langs een kringloop te gaan. Om je 'look' af te maken draag je leren sandalen. Bij de feestwinkel zou ik een nepbaardje halen (of gebruik schmink, maar dat kan gaan vlekken.

Kijk anders maar eens goed naar het plaatje;)

Toegevoegd na 3 minuten:
Eventueel met een staf in je hand. (stok uit het bos, of een oude wandelstok van je opa/oma)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Baard en haar laten groeien.
En een witte mantelkleed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bijvoorbeeld als op onderstaande voorstelling. Eventueel kun je nog een kruis op je rug dragen, dat ligt aan hte thema. maar dat wordt wel zwaar
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Spijkerbroek en shirt..
Dat draagt mijn zus ook altijd;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geen humor hebben ze hier;-( totaal niet!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hij is echt goed!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ksnapte hem eerst niet.
Nu wel.+
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hahaha die Ed;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik zat eerst van, wat lult die kwebbel, maar hij is geniaalxD
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik kan niet anders dan dit antwoord met een +je belonen.
Oude lange mantel aan,dan ben je al op de goede weg. Blote voeten of sandalen zonder sokken en uiteraard een doornenkroon op je hoofd! En als je hetr heel erg realistisch wilt maken,loop je even langs de timmerman en vraag of hij een paar spijker door je handen en voeten wil slaan! Maar ik denk niet dat je zo ver wilt gaan! Veel plezier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een lange witte kleed bruine sandalen en bruin lang gekrult haar ook een bruine snor en baard
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vindt het idioot om als Jezus verkleed te gaan !!!!!!!

Zoek een andere persoon uit !!! Met deze vraag kwetst je veel mensen wat onnodig is.

RESPECT !!!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een wit bebloed kleed, maar half bloot, een doornenkroon, overal striemen van het martelen en lang vies haar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing