Hoeveel Marco Borsato's CD's zijn er en welke liedjes staan erop?

En hoe duur is ie ongeveer? (de cd)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.7K

Het beste antwoord

Ga gewoon naar de site van Marco Borsato (onderstaande link) en je ziet alle cd's die hij heeft uitgebracht met alle nummers en je kunt zelfs de songteksten vinden.
Vervolgens kun je bij www.bol.com (of waar je dan ook wilt kijken) kijken wat die cd kost.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Marco Borsato een veelzijdig Nederlands artiest.
Heeft inmiddels 13 cd's op zijn naam staan.
Waarvan de eerste 3 in het Italiaans zijn gezongen.
Prijzen van de cd's kan ik hier niet noemen dat is per cd en winkel verschillend.