weet iemand of het liedje Kind bij de bushalte online te luisteren is?

Ik zoek al heel lang het liedje Kind bij de bushalte van Tineke Schouten,
Niet de songtekst maar echt het liedje,
Weet iemand soms waar ik die online kan luisteren?"

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Alles heb ik afgezocht, alle bronnen om muziekopnames te traceren. Maar nergens, helemaal nergens is een opname van "Kind bij de bushalte" te vinden.
Het antwoord op jouw vraag is dus: Nee. Het is niet online, en ook niet via een gekochte geluidsdrager te beluisteren.
Amadea