Hoe nodig je vrienden uit op Dubsmash?

Ik heb juiste de app Dubsmash gedownload, ik had er al veel leuke filmpjes van gezien. Maar ik heb echt geen idee hoe ik hiermee een gesprek met mijn vrienden moet voeren, er staat wel 'nodig vrienden uit' en dan via facebook of whatsapp maar hoe kan je dan ook werkelijk chatten met mensen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is niet bedoeld om te chatten. Je kunt een eigen video playbacken van een bepaald geluidsfragment en dat vervolgens delen op sociale media.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er zijn verschillende vrienden op facebook, die een gesprek voeren via filmpjes, hoe doen ze dat dan?

Antwoorden (1)

Dit is niet mogenlijk.
Dubsmash is een app waarmee je de 'leuke filmpjes' maakt en deelt naar je vrienden.
Dit delen doe je via bijvoorbeeld whatsapp.

Dubsmash is geen chat-applicatie waarmee je filmpjes stuurt en ontvangt en hierbij ook reacties kunt sturen naar elkaar. Met dubsmasm maak je de filmpjes en deel je ze.