Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik weer iemand volgen op instagram?

Als ik iemand wil volgen, volg ik diegene 1 seconde en daarna volg ik die persoon niet meer. Hoe kan ik weer iemand volgen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

ga naar de webpagina van degene die je wilt volgen. en duw links onder de foto op volgen. zodra hij een nieuwe foto uploud zal je de foto van hem/haar zien in je overzicht
(Lees meer...)
9 jaar geleden
janprokles
9 jaar geleden
ik had altijd dit soort problemen met Facebook. probeer eens een hulplijn van Instagram te vinden en email je probleem eens naar hun.. ik denk dat je daar als consument zelf weinig bij instellingen of wat dan ook kunt veranderen..
Ik heb hier wel eens last van (ook bij andere vormen van social media waarbij je mensen volgt) als mijn internetverbinding slecht is. Controleer je verbinding eens, en misschien lukt het als je het op een ander moment weer eens probeert.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als dit bij 1 bepaalde persoon gebeurd betekend dit dat je geblokkeerd bent...
Als dit bij meerdere personen gebeurd kan het zijn dat het of aan je internet verbinding ligt, of Instagram ligt er even uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding