Vertaling van nummer accidently in love uit Shrek 2

Wat is dat?

Weet jij het antwoord?

/2500

Per ongeluk verliefd

Dus zei ze: "Waar zit je mee, schatje" Wat er aan de hand is, dat weet ik niet Nou, misschien ben ik wel verliefd (liefde) Ik denk er elke keer aan Ik denk er aan Moet er steeds aan denken Hoe lang duurt het voor dit zal genezen Gewoon genezen, omdat ik het niet kan negeren Als het liefde is (liefde) Ik wil me er door omdraaien en mezelf confronteren maar ik weet niets over de liefde Kom op, kom op Draai eens wat sneller Kom op, kom op De wereld zal daarna volgen Kom op, kom op Omdat iedereen op zoek is naar liefde Dus is zei dat ik een rollende sneeuwbal ben Ik rol naar beneden, naar de lente die komt Al deze liefde Smelt onder de blauwe hemel Verslagen door het zonlicht Sprankelende liefde Nou schat, ik geef me over Aan het aardbeienijs Ga nooit binnen in deze liefde Nou, ik wilde het niet doen Maar je kan niet ontsnappen aan je liefde Deze lijnen van bliksem betekenen dat we nooit alleen zijn Nooit alleen, nee nee Kom op, kom op Beweeg eens wat sneller Kom op kom op Ik wil je horen fluisteren Kom op, kom op Kom binnen in mijn liefde wonen Kom op, kom op Spring eens wat hoger Kom op, kom op Als je je wat lichter voelt Kom op, kom op Er waren eens twee mensen Die verliefd waren We zijn toevallig verliefd Toevallig verliefd Toevallig Ik ben verliefd, ik ben verliefd, Ik ben verliefd, ik ben verliefd, Ik ben verliefd, ik ben verliefd, Toevallig Kom op, kom op Kom wat dichterbij Kom op, kom op En de wereld lijkt wat helderder Kom op, kom op Zorg dat je bij haar binnen komt Liefde...ik ben verliefd

Verliefd geworden, terwijl dat niet de bedoeling was.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100