Waar kan ik studio spullen intermijnen betalen??

Ik ben voor mijn nieuwe studio opzoek naar een nieuwe mengpaneel,microfoon , speakers , weet iemand waar ik dat in termijnen kan betalen of goedkoop kab krijgen??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Goedkoopst? Tweedehands.
Duurst? In termijnen betalen.
Best? Sparen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nog een tip.
Voordat je ook maar iets aanschaft, eerst de gratis e-book "Gulden regel homerecording" lezen.
http://www.bt-studio.nl/e-books/

Antwoorden (1)

Bij de musicstore in duitsland (musicstore.de) is A alles goedkoop en B doen ze aan financieringsregelingen. Ook is bax-shop.nl een goede site voor spullen.