Klopt die nuon reclame wel?

bij de reclame van nuon zie je een man onder een douche staan, dan hoor je een voice over zeggen :" dit is niemand, niemand geniet van een koude douche" terwijl hij er absoluut niet van geniet.

Toegevoegd na 5 minuten:
http://www.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=NL#/home

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1K

Antwoorden (5)

Je moet het 2e woord niemand interpreteren,zoals het bedoeld is, n.l. geen enkel persoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, na veertig jaar onderzoek naar TV-reclame kan ik wel stellen dat er vrijwel geen een van klopt.
Ook in dit geval weer; er zijn tig mensen in Afrika die smachten naar zo'n koude douche en er zeker gelukkig mee zouden zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Woordspeling 1ste niemand is de naam van de doucher, de 2de niemand is letterlijk niemand.
Die gek die ronddanst heet meneer Niemand en hij houdt niet van hoge rekeningen, niemand houdt (immers) van hoge rekeningen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De reclame klopt wel degelijk. Je ziet de persoon lachen onder de douche. Je lichaam gaat alleen automatisch bibberen als je het koud hebt, maar je ziet zijn gezicht genieten. Heel goed geacteerd door deze man.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zei mijn moeder ook al +
Ze zeggen toch ook: niemand vindt het leuk om naar de tandarts te gaan. Maar deze meneer Niemand wel, hij omhelst hem als hij binnenkomt. Dus ik denk dat bij die niemand ook meneer Niemand bedoeld wordt en niet niemand in het algemeen.