Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Klopt die nuon reclame wel?

bij de reclame van nuon zie je een man onder een douche staan, dan hoor je een voice over zeggen :" dit is niemand, niemand geniet van een koude douche" terwijl hij er absoluut niet van geniet.

Toegevoegd na 5 minuten:
http://www.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=NL#/home

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Je moet het 2e woord niemand interpreteren,zoals het bedoeld is, n.l. geen enkel persoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, na veertig jaar onderzoek naar TV-reclame kan ik wel stellen dat er vrijwel geen een van klopt.
Ook in dit geval weer; er zijn tig mensen in Afrika die smachten naar zo'n koude douche en er zeker gelukkig mee zouden zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Woordspeling 1ste niemand is de naam van de doucher, de 2de niemand is letterlijk niemand.
Die gek die ronddanst heet meneer Niemand en hij houdt niet van hoge rekeningen, niemand houdt (immers) van hoge rekeningen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De reclame klopt wel degelijk. Je ziet de persoon lachen onder de douche. Je lichaam gaat alleen automatisch bibberen als je het koud hebt, maar je ziet zijn gezicht genieten. Heel goed geacteerd door deze man.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zei mijn moeder ook al +
Ze zeggen toch ook: niemand vindt het leuk om naar de tandarts te gaan. Maar deze meneer Niemand wel, hij omhelst hem als hij binnenkomt. Dus ik denk dat bij die niemand ook meneer Niemand bedoeld wordt en niet niemand in het algemeen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding