Mag je documentaires uploaden op Youtube?

Hallo, Wij vroegen ons iets af. Wij willen een YoutTube kanaal maken en daar documentaires opzetten. Mag dit zomaar of hebben wij niet het recht om deze documentaires op YouTube te zetten. Wat mag wel en wat mag niet? Kan iemand ons hier meer uitleg over geven. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee dit mag niet. Je hebt geen rechten van deze documentaires.
Alleen uiteraard als je deze zelf hebt gemaakt. Anders moet je altijd toestemming hebben.
Uploaden van materiaal is altijd strafbaar. Downloaden van materiaal niet in alle gevallen.

http://www.anti-piracy.nl/wat-mag-niet.php
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ook niet als je eens in de zoveel minuten een watermark er door heen zet? of op een andere manier