Hoe lang doe je over het openluchtmuseum in Arnhem?

We willen binnenkort met ons gezin naar het openluchtmuseum in Arnhem. Het museum is van 10:00 tot 17:00 open.
Nu was onze vraag, hoe lang doe je er gemiddeld over als je ook nog e.v.t iets wilt eten als lunch, en dat je rustig aan kan doen en alsnog alles ziet.
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
16K
Ivana
10 jaar geleden
Als je wilt genieten heb je die tijd wel nodig, maar dat is dan ook wel genoeg. Inclusief je lunch.

Antwoorden (2)

Je kunt het hele openluchtmuseum makkelijk tijdens de openingstijden helemaal op je gemak bekijken. Je kunt binnen het museum ook de lunch halen.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar als we rond 12:00 gaan, en we moeten ook nog ruim drie kwartier in de auto zitten. Zijn die 4 uur dan de moeite om daar rond te kijken, of moeten we dan eerder gaan.
ronron1212
10 jaar geleden
Dan is het wat krap vooral als je met kinderen bent.
Computoon
10 jaar geleden
Da's te kort. Als je het interessant vindt kun je er best een dag van maken, net als bij de Efteling.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oké, dan weten we dat! bedankt voor uw hulp.
Poet
10 jaar geleden
Mee eens: het is echt een dagje uit.
Dat hang natuurlijk van je interesses af en of je mee wilt doen met activiteiten.
Maar een uurtje of 6 kan je er wel rond brengen zonder je te vervelen.

Je eerder genoemde 4 uur en dan in die tijd eten en rustig aan doen is volgens mij te kort.

Je kan beter vroeg komen en als je het gezien hebt weg gaan, dan dat je laat komt en achteraf toch niet alles wat je wilde zien op je gemak hebt kunnen te bekijken.