is het een goed idee als ik the human centipede ga kijken met me neefje van 13?

Toegevoegd na 2 uur:
Het was zijn eigen idee om deze film te kijken daarom stelde ik deze vraag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee. Het is een best nare horrorfilm (voor ik dacht +18 maar iig +16).
Het is geen goede keus voor een 13jarige.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha dit is een grap toch??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat is een slecht idee. Ik denk dat je oom en tante je dat niet in dank afnemen. En het neefje al helemaal niet. Ga een spannende actiefilm kijken met een 13 jarige, die zijn er genoeg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de trailer gezien en ik ben 14 jaar, hij lijkt me echt NIET leuk :S (ook Eng natuurlijk)

Antwoorden (5)

Dit is zowiezo geen goed idee voor welke leeftijd dan ook. Het is naar mijn mening een slechte film.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een horror film dus dat lijkt me niet verstandig. Bovendien scoort hij heel erg slecht, dus lijkt me 2 redenen om een andere film uit te zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee. Verschrikkelijke film. Voor een kind is dit allemaal veel enger en met meer fantasie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, gewoon niet doen. Te ziek voor kinderen van 13 (en eigenlijk voor iedereen).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja. Op deze manier krijgt het kind al op jonge leeftijd inzicht in zowel de menselijke anatomie, als de verschillende psychische stoornissen die in het menselijk brein kunnen ontstaan.
Bovendien is het een wijze les dat iemand in een positie met autoriteit, zoals een arts, ook niet altijd 100% te vertrouwen is.
Ook is het goed om als jonge puber te beseffen dat sommige mensen het veel slechter getroffen hebben.
Tenslotte zijn ik en de andere lezers van deze site heel benieuwd naar het resultaat.

Kortom: hoeveel redenen wil je hebben? Doen!