Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wanneer komt KitKat update?

weet iemand wanneer dr KitKat android update komt? persoonlijk heb ik een best saaie versie op s3

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind kitkat wel leuker en vooral sneller

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk nooit. Je kan wel proberen cyanogenmod 11 op je s3 te zetten.
http://www.cyanogenmod.org/
bij mij werkt het goed op mijn s3 mini maar maak eerst een back-up want er kan altijd iets fout gaan.

Toegevoegd na 35 minuten:
*cyanogenmod is onofficieel dus als je het installeerd, verloopt je garantie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn geruchten dat deze versie wel komt. Maar dat zou nog wel eens een aantal maanden kunnen duren. Met 4.3 duurde het ook erg lang.

Zoek eens naar custom launchers (bijvoorbeeld Apex launcher of Nova launcher) in de Playstore. Hiermee kan je je telefoon (softwarematig) een geheel ander uiterlijk geven. Je garantie verloopt hierdoor niet. Er zijn voor deze launchers thema's te vinden in de Playstore. Zo ook Kitkat thema's, zodat je telefoon meer op een toestel lijkt met de android 4.4 Kitkat software lijkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing