waarom zijn de kaartjes van beyonce in nl en belgie snel uitverkocht, maar niet in de lanxess arena in duitsland?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Haha
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hahaha ja nee maar serieus ik zit steeds te twijfelen hoe het kan dat ik daar wel kaartjes heb kunnen halen en niet in nl en belgie, het zit daar al weken in de verkoop, dat is toch raar?

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk is Beyonce minder populair in Duitsland. Het zal bijna niet te geloven zijn omdat Beyonce "wereldberoemd" is, maar je zal versteld staan van hoe erg dat per land kan verschillen.

Er zijn ook bands die in Duitsland heel erg beroemd zijn en die wij hier niet kennen. Neem bijvoorbeeld 'The Kelly Family', een band uit de jaren '90 die nog steeds in Duitsland heel erg bekend zijn terwijl ze niet eens meer als band optreden. En als je hier in Nederland aan de jongere mensen vraagt of ze The Kelly Family kennen zal het grootste gedeelte met 'Nee' antwoorden.

Dus in het kort. Beyonce is hoogstwaarschijnlijk niet zo beroemd in Duitsland.