Hoe maak ik een YA boekenblog?

Ik wil al heel lang een boekenblog op starten. Maar ik weet wat of hoe ik dit moet doen. En het vervelende is dat ik wel sites vind waarmee dit kan maar dat je moet betalen voor je eigen domeinnaam.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Kijk eens naar sites als Weebly, Blogger of Wordpress. Daar kun je je eigen blog beginnen, wel komt er dan bijvoorbeeld blognaam.wordpress.com te staan, maar mocht het heel goed bevallen kun je het altijd overzetten naar een eigen domeinnaam. Naar mijn weten kan dat in ieder geval met wordpress, met blogger ook geloof ik. Met Weebly gaat het volgens mij niet.
Voor een volledig eigen domeinnaam zul je altijd moeten betalen.