Welke cabaretier grapte dat Thaise ouders de naam van hun pasgeborene bepalen door een lege emmer van de trap te gooien (het geluid is de naam)?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Najib amhali... Chinese vader gooit dan een wok van de trap.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oh sorry goos1307 stond ik op je tenen? Het stond onder reacties, die had ik niet gezien. En bij de antwoorden stond hij dus niet! Maar als ik je gepasseerd heb, alle eer voor jou hoor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan had je een toevoeging moeten doen.. geen dank voor de tip..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Plus voot sthr. Al is het maar om goos dwars te zitten (en omdat je het juiste antwoord ook daadwerkelijk in je antwoord hebt staan)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Goos Je kan oneindig vaak antwoord geven (gewoon je oude verwijderen), Daarnaast kan je ook nog toevoegen tot je een ons weegt.

Andere antwoorden (1)

Volgens mij Geert schaaij bij harry mens in buissines class
http://www.youtube.com/watch?v=tEB1sUUuGDU