Serie over een meid(met rare krachten) wat strand in een dorp, zoekt haar angel mom, en heeft een evil dad. De titel is de naam van het dorp dacht ik.

Het is een serie die op nederlandse tv is geweest, volgens mij had het te weinig viewers en is er nooit een season 2 gekomen. Ze moet uiteindelijk tussen goed of kwaad kiezen. Stukje bij beetje probeert ze de waarheid over haar moeder te weten te komen, ze word ook nog verliefd op een jongen uit dat dorp, en er gebeuren rare dingen waar zei de schuld van krijgt. enz. enz.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is nu je vraag? -_-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gast 6 zoekt de titel van deze serie. Lijkt mij......... ;-P

Antwoorden (1)

Haven heet de serie