Hoe heet dat dancehall nummer wat in het ghetto opgenomen is?

Het klinkt een beetje Jhamaicaans ofzo, en meiden zijn in het ghetto een beetje achterstandswijken met hun billen aan het schudden, in een ander deel van de clip lopen 2 meiden met hun billen. Het is erg vaak op MTV geweest de afgelopen weken, het is ook een vrij nieuw nummer.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tja, dat kan zo'n beetje elke hip hop plaat zijn....

Het beste antwoord

Major Lazer "Watch Out For This (Bumaye)" feat Busy Signal, The Flexican & FS Green
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De enige die ik me kan bedenken is "man down" van Rihanna maar die is al wat ouder.