Is er een stemaparaat met bijv doodlejump er op?

Ik heb een stemaparaatje nodig voor mijn cello, je hebt van die rekenmachientjes met doodlejump erop en ik dacht misschien zijn er ook wel stemaparaatjes met dat. Weet iemand daar iets van?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Wat bedoel je dan precies? Een stemapparaat geeft piepgeluiden op diverse toonhoogtes. Er zit geen beeld bij.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee bij een stemaparaat speel je een toon en op een schermpje zie je dan of het zuiver is en ofie hoger of lager moet

Antwoorden (1)

Je heb ze ook voor iPhone en daar kan je doodlejump op spelen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jah maar ik merk dat dat niet zo precies is. Ik zette hem naast het stemaparaat van een vriend en er zat wel wat verschil.
Amadea
10 jaar geleden
Bedoel je dan een app in plaats van een stemapparaat?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja