Dat kan niet, de firma zit in de VS en zorgt dat gepersonaliseerde Bobbleheads daar worden gemaakt. Op hun site is te lezen dat hun policy is alles in eigen hand houden; er zitten geen filialen in andere landen. Ik zie dat je het poppetje van hun site hebt gehaald en daar ook hebt gekeken. Ze verschepen ook internationaal volgens hun site. Enige wat je zou kunnen tegenhouden zijn de verzendkosten en het betalen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kan bij een BobbleShop. Je moet daarvoor naar een Bobbleshop toe om een scan te laten maken. The BobbleShop zelf scant met behulp van een fotocabine met daarin 9 camera's. De scan gaat net zo snel als het maken van een foto. Daarna worden de afbeelding omgezet binnen 10 seconden in een 3D model. Dan moet je alleen nog een leuk figuurtje erbij zoeken in de uitgebreide catalogus en de bestelling bevestigen. Enkele dagen later haal je jouw Bobble op bij de lokale BobbleShop of hij wordt aan je toe gestuurd.

Een beetje laat maar ik kwam de vraag net pas tegen dus toch maar even antwoord.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bobbleheadhome.com kan van uw foto een aangepaste bobblehead maken en naar Nederland verzenden.