Ik wil een cd kopieren en deed dat altijd via Itunes. Nu heb iik spotify en lukt het nietmeer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Dan kun je beter itunes weer gaan gebruiken.

Je vraag is niet zo duidelijk. Als je in het vervolg wat meer informatie geeft kunnen ze er een beter antwoord op geven.

Heb je itunes nog? (het zou kunnen dat je dan je instellingen moet veranderen)
Wat lukt niet op spotify? Of wat geeft hij aan dat niet lukt?
(misschien dat je het programma verkeerd geinstalleerd hebt. Je zou kunnen proberen het programma te verwijderen en het er opnieuw op te zetten)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Via Windows Media Player lukt het ook
Anders Media Monkey downloaden, is ook een prima alternatief voor ITunes