wat moet je doen als je in een opblaas bootje zit, en word aangevallen door een zwaan?

Toen ik met een vriend aan het varen was werd ik achternagezeten door een zwaan wat had ik als beste kunnen doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Weg wezen , stoor die beesten niet tijdens het broeden of als er kuikens zijn . Dus vaar er met een boog om heen .

Het beste antwoord

Als je wordt aangevallen door een zwaan.. Heb je hem uitgedaagd.
Als je een zwaan naderd, zorg dan dat je een zo groot mogelijke afstand tussen jullie houdt.
Kijk hem niet aan. Maak geen geluid. En roei met een rustige en gelijkmatige slag langs hem.
Hij zal jullie wel naderen, maar dat is meer dreigen. Als jullie niets doen zou hij ook niets doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de tips