Waar kan ik gratis mp3 zangoefeningen krijgen?

Om in de auto mijn stem te trainen en wat zangtechnieken te leren. Bestaat zoiets uberhaupt?
Heeft iemand een linkje of bestandje of weet iemand waar en hoe ik kan zoeken?

Ik had deze vraag al gesteld maar geen goede antwoorden gekregen, bestaat er dan echt niets?

Onlinezangles.nl werkt niet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt!! Heb er veel aan!

Andere antwoorden (1)

Ik zie op limewire diverse bestandjes staan maar die zijn in wma. Dit is te converteren naar mp3. Alleen heb ik geen flauw idee wat er op staat en of het aansluit op wat je zoekt? Heb je zelf een downloadprogramma? Kan ik je er mee helpen?