Wie kan mij helpen aan een gebruiksaanwijzing van Pioneer tuner F-447L?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

http://www.audiocircuit.com/index.php?c=PIO&m=SX-1700
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je de link aanklikt om de handleiding op te vragen of te downloaden blijken zij hem ook niet te hebben.
"This manual is not ìn our archives yet. On this page you can either send this manual in or place a request for this manual to other visitors."
Lijkt me dus geen goede link...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij mij doet ie het wel de handleiding word me dan toegezonden dus naar mijn iedee wel een goede link, en een onterecht minnetje dus
www.hoewerktdatding.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoe werkt dat ding nooit van gehoord +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Superhandige site.
Je vult in om welk apparaat het gaat en floep, de hele gebruiksaanwijzing kun je gratis downloden.
Staat hij er niet bij, dan stuur je een (kosteloos ) berichtje waar het om gaat en de volgende dag krijg je hem binnen.
Misschien helpt dit draadje?
http://forum.hifi.nl/index.php?act=ST&f=44&t=2830&hl=&s=ce9835bf42ce3b542d43fb24b7edf4a6