Hoeveel rijen heeft het veld in het Sportpaleis in Antwerpen?

Is er iemand ooit in het sportpaleis geweest?

Wij hebben tickets geboekt voor een concert van iemand waar wij heel erg fan van zijn, de duurste categorie tickets. (en écht hele dure) Pas in je email kon je zien om welke plaatsen het ging. Wij hebben rij 2 in vak 137. Helemaal achterin het veld op de tribune dus.
Wij willen écht graag wat meer vooraan zitten en hebben opnieuw geboekt (omdat we toen wisten dat er nog wel veld tickets te krijgen zijn) Nu krijgen we rij 16 in blok 1. Wat dus wil zeggen.. op het veld.
Er is één probleem.. We moeten deze tickets binnen 12 uur betalen en anders worden ze automatisch geannuleerd.

Onze vraag aan de mensen die misschien ooit een concert hebben bijgewoond in het sportpaleis:
Hoeveel rijen heeft het veld in het sportpaleis? Ik heb geen idee hoeveel meter rij 16 ongeveer van het podium is, in het midden ofzo van het veld? Mocht rij 16 nou ergens achteraan het veld zijn, dan kunnen we net zo goed de eerste tickets van rij 2 van vak 137 houden.
We moeten namelijk de eerste tickets dan zien te verkopen en willen weten of de plek in het veld het echt het risico waard is.

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
18.4K

Antwoorden (1)

Om u een idee te geven het midden plein meet 48 op 32 meter, als u dat projecteert op uw grondplan heeft u al een idee.
Hoeveel rijen vak 137 heeft weet ik niet maar ik weet wel dat rij 2 vooraan is want men telt vanuit de middencirkel.