Wie kan mij vertellen hoe de bioscoop heette die in de jaren 60 van de vorige eeuw gevestigd was in de Karel Doormanhof in Rotterdam centrum?

In deze bioscoop werden films gedraaid die in de wat bekendere bioscopen geen kans kregen. In mijn herinnering was het een kleine maar gezellige bioscoop. Heb op het internet gezocht maar kan er niet veel meer over terugvinden dan dat daar inderdaad een bioscoop was. Niets over de naam dus!

14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

http://www.engelfriet.net/Alie/Hans/bioscooprotterdam.htm kij eens op deze site misschien staat ie erbij.

Toegevoegd na 3 minuten:
Je kunt ook mailen naar Hans Engelfriet ,dus wie weet kan je er via die persoon achter komen. Succes