Wat is het woord dat die jongen in Icarly gebruikte? Zie uitleg

In een Icarly aflevering hielpen ze een jongen die Idols ofzo dankzij hun had verloren aan een video clip, maar hij bleek heel gemeen enzo te zijn , hij schold ze steeds met een volgens hun vies en illegaal word uit, we dachten er net aan maar zijn het word vergeten en kunnen het nergens vinden , kan iemand helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
3.9K

Antwoorden (2)

Het woord is : "heikneuters"
Wat het betekent weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat was het , betekent iets van boeren pummels ofzo , bedankt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je was me net voor!
Een heikneuter. heikneuter

` hei - kneu - ter de -woord (mannelijk) heikneuters 1 boer met klein bedrijf op de hei; 2 lomp persoon