Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is een Telegraaf van 6 Juni 1968 iets waard?

Tijdens het verbouwen van mijn woning vond ik een enigszins gehavende Telegraaf van 6 Juni 1968 onder de vloer. 6 Juni is de dag na de moord op Robert Kennedy. Deze staat er dus vol mee.

Bevat deze uitgave nog enige waarde? Alleen de eerste pagina is flink beschadigd. De rest is geheel intact. Sport en het financiële katern plus diverse oproepen en advertenties zitten erbij.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zal hier toch echt om de voorpagina gaan. Verder kan een gek er wat voor geven als er iets instaat wat precies voor die gek interessant is. Het antwoord is dus: dat weet je nooit!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Nee, helaas. Als hij volledig intact zou zijn, zou iemand die op zoek is naar die specifieke datum er misschien nog 10 a 15 euro voor over hebben, maar meer is hij niet waard. Mijn broer vond ook een oude krant. Hij heeft een paar leuke stukjes er uit gezocht en ingelijst. Geeft een leuk tijdsbeeld. Misschien is dat een idee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing