Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vraag voor amateurmuzikanten / bandjes zie uitleg.

Hoeveel zouden jullie ervoor over hebben om een album van 10 nummers op te nemen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
806

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Vroeger, toen ik nog actief bezig was in de muziekwereld, had ik daar veel voor over en zijn er ook daadwerkelijk cd's uitgebracht. Maar als het om promotie gaat, is het simpelweg opnemen van een album niet voldoende. Het moet wel geplugd worden zodat men weet dat 'ie bestaat. Je moet dus een maatschappij achter je hebben staan die daarin investeert en de cd 'aan de man' brengt.
In deze tijd kun je je het best profileren m.b.v. internet, zoals b.v. 'YouTube'. Dus als antwoord op je vraag, zeg ik nu: "geen cent".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zoveel geld als dat je er mee terug kan verdienen. Tenzij je het doet voor promotie of omdat je graag je muziek eens op een goede manier wil laten vastleggen, zodat je daar jaren later nog met plezier naar terug kan luisteren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee voor promotie maar niet om er geld mee terug te verdienen bedoel ik.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding