Vraag voor amateurmuzikanten / bandjes zie uitleg.

Hoeveel zouden jullie ervoor over hebben om een album van 10 nummers op te nemen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Vroeger, toen ik nog actief bezig was in de muziekwereld, had ik daar veel voor over en zijn er ook daadwerkelijk cd's uitgebracht. Maar als het om promotie gaat, is het simpelweg opnemen van een album niet voldoende. Het moet wel geplugd worden zodat men weet dat 'ie bestaat. Je moet dus een maatschappij achter je hebben staan die daarin investeert en de cd 'aan de man' brengt.
In deze tijd kun je je het best profileren m.b.v. internet, zoals b.v. 'YouTube'. Dus als antwoord op je vraag, zeg ik nu: "geen cent".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zoveel geld als dat je er mee terug kan verdienen. Tenzij je het doet voor promotie of omdat je graag je muziek eens op een goede manier wil laten vastleggen, zodat je daar jaren later nog met plezier naar terug kan luisteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee voor promotie maar niet om er geld mee terug te verdienen bedoel ik.