Sommige popartiesten lijken wel gestoord. Zouden zij een goede vader kunnen zijn of een normaal familie mens?

Je hebt van die popartiesten waarvan je denkt dat ze niet helemaal sporen. Totaal geschift en niks positiefs (zo op het eerste oog). Voeren zij nu gewoon een act op en wanneer dat afgelopen is zetten ze de knop om? Kunnen zij dan gewoon functioneren als goede vader en familiemens of wordt dit helemaal niks?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Wat ik zie in mijn omeving, is dat muzikanten vaak niet de meest stabiele personen zijn. (Mezelf inbegrepen...) Het zijn kunstenaars -dus sowieso al afwijkend-, ze zijn gewend om in de spotlights te staan, artiesten leven bijna elke dag in een 'uitgaanswereld' -clubs, disco's, muziekcafé's, theaters, etc.- , vaak om ongezonde tijden, ze ook zijn veelal onvolwassen. Je krijgt natuurlijk ook al snel een heel afwijkend wereldbeeld als mensen je benaderen op straat, je hebt fans, je bent natuurlijk gewend om bekeken te worden -dat is tenslotte je werk- en dat iedereen wil weten wat je lievelingseten en -kleur is. Vergeet ook niet dat de muziekwereld vol zit met drank en drugs en dat de meesten hier niet van af kunnen blijven. Ook krijgt een artiest van alle kanten seks aangeboden. Voeg hier ook nog het tijdgebrek aan toe en je hebt een recipe for disaster, wat opvoeding en relatie betreft. Heel begrijpelijk waarom die showbizz huwelijken en relaties altijd zo kort duren...!

Meerendeels is het hun image dus voor de buitenwereld iets creëren wat er in werkelijkheid niet is, uitzonderingen nagelaten. Dus ja ze zullen best een goede vader of normaal familie mens kunnen zijn. Hoewel hun wereldje van veel optredens en touren over de wereld me voor hun gezin ook niet gemakkelijk lijkt. Maar ja dat heb je ook als je bv bij de Marine werkt ;)

Een wereldberoemde artiest als 'normaal familiemens' lijkt me onmogelijk. Het zegt meer iets over de kwantiteit, maar niet over de kwaliteit van de relatie. En tsja... en het lijkt me dat veel artiesten prima kunnen switchen tussen de artiest op 't podium en de man thuis. Het blijft toch 'n kwestie van showtje opvoeren om geld binnen te halen en wat dat betreft is hoe gekker hoe beter!

De mensen die hun kinderen mishandelen zijn meestal geen popartiesten. Net als bij die eerder vraag over pedofilie, is dit eigenlijk een zeer tendentieuze vraag. Popkinderen worden wellicht teveel verwend, maar dat geldt voor kinderen van bijbeunende bouwvakkers en succesvolle zakenmensen

Op toneel zijn ze natuurlijk heel anders. En de pers stookt het ook allemaal weer lekker op. Maar als je bijv Michael neemt. Die leek heel erg geschrift maar was een fanatastische vader.

Natuurlijk. Hoe meer succes, hoe meer geld en met geld kan je veel doen: drugs kopen om je in de zevende hemel te wanen, enz... Wat ook heel belangrijk is: De meeste popartiesten zijn acteurs. Ze "doen" gestoord om op te vallen, maar buiten de tribune zijn ze "gewone" mensen. Zoals bijvoorbeeld Madonna. Laat je dus niet vangen! Er is wel één uitzondering: een zekere Amy winehouse

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100