Piano leren spelen?

Ik heb vorig jaar een digitaal keyboard gekregen. Sindsdien ben ik een beetje aan het oefenen, maar nu wil ik graag piano spelen en zingen te gelijk. Ik haal de akkoorden van megachords.com maar begrijp niet echt hoe ik die moet spelen(of je ze vier of een keer moet spelen). Kan iemand mij dit uitleggen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kun je aangeven in welke woonplaats je woont of bij welke stad in de buurt piano wilt leren spelen. Met een grote stad in de buurt heb je meer mogelijkheden.

Antwoorden (1)

Luister naar het nummer dat je naspeelt en speel dat ritme na.

Ik gebruik altijd Guitar Pro 5, dat is een programma waar noten, tabs en plaatjes van gitaar en piano in staan die laten zien wat je moet spelen en het kan het liedje afspelen zodat je kan horen hoe het zou moeten klinken.