Er is n komische film waarbij n man elke keer zelfmoord pogingen doet maar dat mislukt elke keer.welke film is dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
İs dit een turkse film waar je het over hebt?

Het beste antwoord

Wilbur wants to kill himself - ik denk dat je die bedoelt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien bedoel je Groundhog day ? daar komt dat een paar keer in voor, maar het is niet het hoofdthema van de film.
11 jaar geleden
André van Duin doet in de filmkomedie "Ik ben Joep Meloen" uit 1981 een zelfmoordpoging. Als deze mislukt huurt hij een huurmoordenaar in om hem te vermoorden. Kort daarna wordt hij verliefd op een vrouw. De afspraak met de huurmoordenaar geldt echter nog steeds. Het kost hem de grootste moeite om de huurmoordenaar van zijn plan af te brengen...

Misschien bedoel je deze film?
Antoni