Een tijdje geleden was ergens een prijsvraag waarbij mensen een verhaal mochten vatten in 3 (of 4 of 5?) woorden. Weet iemand hier een site van ofzo?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Vorig jaar ergens zag ik the Six Words Story in De Wereld Draait Door voorbijkomen. De bedoeling is om met zes woorden een verhaal te maken waar bijvoorbeeld een drama achter schuilt. De Engelse krant The Guardian daagde een aantal bekende Engelse schrijvers uit hun eigen Six Words Story te schrijven. De bekende schrijver Ernest Hemingway deed hier ook aan mee. Eigenlijk vond hij dat zijn beste verhaal ooit geschreven maar uit zes woorden bestond:
''For sale: babyshoes never worn''.