Mijn mw3 (Call of Duty Modern Warfare 3) is kapot gegaan en ik ga binnenkort nieuwe kopen, dus mijn vraag was ben ik all mijn punten kwijt??

Ofja mijn prestige enall..

Weet jij het antwoord?

/2500

ja, nieuwe cd dus bij het begin beginnen....

Nee, alles gegevens staan opgeslagen op je PlayStation Network account / Xbox Live account. Zowel je campagne als je online. Een andere COD MW3 maakt dus niet uit. Cashher

Nee je raakt niks kwijt maar wat bedoel je met kapot gegaan een kras of echt doormidden als er een kras op zit en je hem nog geen jaar heb kan je contact opnemen met infinty aword en kan het zijn dat je een nieuwe teruggestuurd krijgt. Mijn mw2 was kapot binnen 1 jaar door een kras en kreeg gewoon een nieuwe opgestuurd !!

Je bent niks kwijt alles wordt op de PSN server opgeslagen , wat je ook nog kan doen is je spel laten poleisen bij een gameshop in de buurt, die poetsen hem dan helemaal schoon en alle krassen eraf kost je misschien iets van €5 Toegevoegd na 49 seconden: Of natuurlijk Xbox live server Toegevoegd na 1 minuut: Je raakt wel je campain kwijt en de spec ops missies die je gedaan hebt maar geen prestiges enzo

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100