is www.recordpal.nl betrouwbaar? Ik wil graag een lp daar kopen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Afgaande op wat ik zie op de site, zeg ik , ja.
Ziet er goed en degelijk uit, er zijn contactgegevens en een KvK nummer.
Aan de hand van dit KvK kun je ook nog verder zoeken of dit allemaal klopt.

Toegevoegd na 4 minuten:
Via onderstaande link kan je trouwens makkelijk zelf kijken hoe een site scoort op betrouwbaarheid, helaas is jouw site nog niet opgenomen in hun bestand en geeft dus geen resultaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan niets slechts vinden over de site en hij komt ook redelijk goed door de consuwijzer. Site ziet er prima uit en ook de contactgegevens kloppen. Ik kan alleen geen keurmerk vinden op de site.

Let wel op dat je iets terug kunt sturen maar dat je dan niet je geld terug krijgt maar een coupon. Verder: lees alle voorwaarden goed.