Ik zoek een liedje.

In het refrein komt met een best hoge stem: "Cause, I, I, I, I, I. En dan iets met: "My love got to feeling, and why I can't feeling." en dan weer: "cause I, I, I, I, I."

Toegevoegd na 12 minuten:
Het liedje wordt gezongen door een man. Het is een liedje van een paar jaar terug.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Je kunt het zelf zoeken op midomi, wel even zuiver zingen natuurlijk ♫♫
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga je wel lekker hoog van van zingen!

Andere antwoorden (2)

Misschien whitey houston - I will always love you

Das meer in de trant van:

and IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII HIHI Will always LOOOOOOOOOOOOVE youuuhuhuhu. etc.

check ook de link voor audio...

http://www.youtube.com/watch?v=3JWTaaS7LdU

Neem aan dat je deze bedoelt :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
REO Speedwagon: (Cause) I can't fight this feeling
Black Eyed Peas: I got a feeling