Weet iemand de tekst van dit lied in het Nederlands? http://www.youtube.com/watch?v=WKNRGc71hjc&feature=player_embedded Buranovskiye Babushki

Buranovskiye Babushki trad op in het Eurovisiesongfestival te Baku 2012, ik zou graag de vertaling weten van wat ze zongen.
http://www.youtube.com/watch?v=WKNRGc71hjc&feature=player_embedded

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Feest voor iedereen.

Ik zal een wit tafelkleed neerleggen, en wachten tot de kinderen thuis zijn uit school. Het deeg staat vrolijk te rijzen, en mijn hart juicht.

Feest voor iedereen, kom en dans!

Het huis is vol kinderen, de familie is gekomen. Ik trek mijn witte jurk aan en draag mijn groene hoofddoek. Ik ga dansen.

We zingen luid en dansen opgetogen. We zingen luid omdat we samen zijn.

Feest voor iedereen, kom en dans!

De kat is gelukkig, en de hond is gelukkig. Het geluk stroomt over. Oh, vreugde!

We zingen luid en dansen opgetogen. We zingen luid omdat we samen zijn. Boem boem, dans! (+ herhaling).

Toegevoegd na 2 minuten:
Correctie: witte jurk en groene hoofddoek moet andersom. Dus groene jurk en witte hoofddoek.
Amadea