Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welk ps3 spel is leuk om samen te spelen met je vriendin?

Geen Fifa of cod, te moeilijk voor haar :p
Lbp2 heb ik gekocht, maar die was nèt te kinderachtig.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een echte gamer bent ga je niet gamen met je vriendin. Dan irriteer je je kapot. . .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb me juist vermaakt met mijn vriendin met LBP2, met zn tweeen een stukje halen wat je in je eentje niet lukt (vanwege de constructie niet vanwege de moeilijkheid :D). Mijn vriendin heeft ook nog Kingdoms of Amalur (uit)gespeeld, een vlotte action RPG, maar wel helemaal singleplayer. Echt heel veel multiplayer is er niet op de ps3, kan je beter een Wii nemen denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een echte gamer bent, heb je geen vriendin xD Ik speelde vroeger zo vaak spellen met m'n vriendin, vond ze nog leuk ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niels heeft zeeën van geduld x)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Mijn vrouw vind ook "de blob 2" leuk en "mirror's edge" zeker mirror's edge is een uitdagend en serieus spel, wel pittig, maar zeker niet kinder-achtig ;)

Ik speel de laatste tijd met een jongere vriendin Battlefield Bad Company 2, simpelweg omdat ik er zelf altijd heel anthousiast erover ben en het nooit heb uitgesloten als een spel voor vrouwen. En gewoon heel geduldig laat zien hoe het moet, niet gefrustreerd raken als je meekijkt; ga dan met een onveranderd hoofd lekker wat te drinken halen of wat voor jezelf doen; want vrouwen zijn heel snel gedemotiveerd als ze opmerken dat hun omgeving iets afkeurd. Lekker op dr gemakje laten aanprutsen en engelengeduld hebben ^^
Nu gaat ze (en ik wat meer dan eerst) ook Battlefield 3 spelen, de besturing eindelijk een beetje speelbaar is gemaakt ^^
En ik heb nu een trouwe vrouwelijke mede-gamer; wat wil je nog meer?
(oh jah, dat mijn vrouw het doet xD )
One girl at a time x")
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je vrouw ook van je jongere vriendin? Overigens ben je helemaal juist met je opmerking over vrouwen en de kritiek die ze kunnen verdragen tijdens het gamen, als ik al dreig te kijken vanuit mijn ooghoeken naar haar spel wordt ze al boos :D.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe moet ik daar nu op reageren? xD Whaha, zie er inderdaad de humor van in ^^

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat Lord of the Rings: War in the north wel iets voor jullie is, kijk maar eens gameplay op youtube.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing