Zijn er naast kpn en upc nog andere aanbieders? die het eigenlijk wel goed doen en niet veel klachten hebben?

Thuis had ik kpn waarvan ik weet dat me moeder er veel problemen mee had, nu op mezelf woon met upc is dat hetzelfde. Beide hebben speciale zenders of een andere soort zender dan andere aanbieders.

Maar wat zijn nu de beste aanbieders, die eigenlijk maar weinig klachten krijgen. Geen klachten lijkt me nogal perfect haha. Goed aanbod zenders, goeie internet snelheid etc..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Uit eigen ervaring weet ik dat alle providers helaas veel klachten hebben. Het schijnt onmogelijk te zijn om alles goed te doen. Ziggo werkt er hard aan om beter te scoren. Xs4all is een beter aanbieder en Tele2 scoort ook opmerkelijk goed.

Toegevoegd na 52 minuten:
Het gaat te ver om alle problemen hier te vermelden. Het gaat met name om de nieuwe aansluitingen waar veel mis gaat. En bij bestaande aansluitingen zijn ook problemen zoals storingen etc. Waar de ene schrijft met Ziggo tevreden te zijn is een ander dat Upc en weer een ander met Kpn terwijl omgekeerd een ander om die reden de provider de rug toekeert.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
Ik heb nog nooit problemen gehad met UPC of Ziggo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor mij nooit, maar dan ook nooit geen Tele2 meer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb er beroepsmatig mee te maken en heb een andere mening

Andere antwoorden (1)

Ik zelf werk met Ziggo en ik ben hier wel tevreden over we hebben in 2 jaar nog maar 1 keer storing gehad en dat was bij ons na een kwartier al opgelost