Waar hebben ze de grime van De TV Kantine?

In De TV Kantine dragen Carlo & Irene altijd nepneuzen, neporen, nephuid, etc.

Binnenkort maak ik ook een film en moeten er ook totaal andere transformaties gemaakt worden. Daarvoor heb ik ook nepneuzen, neporen en nephuid nodig.

Weet iemand waar je dat vandaan kunt halen? Of wie die maker is voor De TV Kantine?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Dat doen ze met soft putty, om het goed te doen, moet je minimaal een cursus grimeren hebben gevolgd, of kunstenaar zijn, het is geen gemakkelijk werkje wat je zomaar even doet, je kunt ook boeken kopen en veel oefenen, dan kom je een eind, maar het niveau van de tv kantine zal je niet bereiken, soft putty is te koop bij de betere feestwinkels en via internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt

Andere antwoorden (2)

Op bijgaande site staat informatie en adressen waar deze spullen te koop zijn:

http://www.artiestenloket.nl/index.php?cat=7&id=56
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de TV-kantine zijn de gezichten helemaal nagemaakt van de echte personages.
Om hier zoveel mogelijk op te lijken.
Dit zijn dus geen gekochte neuzen uit een of andere feestartikelenwinkel.

Je moet niet op zoek gaan naar iets om te kopen, maar je hebt een goede grimeur nodig.

'Gewone' nepneuzen/oren enz kan je in een feestwinkel halen.