Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik theaterkaartjes op marktplaats kopen?

Ik wil graag voor de show van Theo Maassen woensdagavond in Heerlen kaartjes op marktplaats kopen, omdat de show eigenlijk al is uitverkocht. Nou heb ik gelezen dat je er tegenwoordig alleen met legitimatie inkomt, en de kaarten op naam staan. Weet iemand hoe dit zit bij het Parkstad Limburg theater Heerlen? Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
376

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik zou het gewoon doen.
Je hebt geldige kaartjes en die kun je toch gekregen hebben voor je verjaardag?
Veel plezier alvast.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ook kan iemand door ziekte verhinderd zijn om naar de voorstelling te gaan en zijn kaartjes aan jou hebben gegeven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uit ervaring weet ik dat de controle in dit theater absoluut niet streng is. Drie weken geleden bezocht ik daar met mijn vriend en zwager een concert van Rowwen Heze. Mijn zwager had de kaartjes voor ons drieën via internet besteld, maar ook wij kwamen zonder problemen binnen. Voor zover ik gezien heb heeft zelfs hij zich niet hoeven te legitimeren, dus ik zou het er gewoon op gokken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding