Weet iemand waar ik de zelfde knuffel vind?

Mijn dochtertjes lievelingsknuffel is helemaal versleten. Hij valt bijna uit elkaar. Weet iemand waar ik ergens zo'n nieuwe knuffel ervan kan krijgen.

Het merk is: happy horse
Het soort dier: pinguin
Jaar: 1999

Ik heb hellaas geen foto maar ik vraag het toch maar even. Je weet maar nooit.

Ik heb ook al op internet gezocht maar niks gevonden.
Op marktplaats zag ik heb ook niet.
Hopelijk weet iemand van jullie raad.

Desnoods iemand die knuffels namaakt. 2e hands is ook goed.

Toegevoegd na 22 minuten:
Nee, die pinguin is het niet het is er namelijk een uit 1999.
Of anders iemand misschien een idee van iemand die knuffels namaakt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K
Amadea
12 jaar geleden
Deze: http://r.twenga.nl/g3.php?pg=VDs4MzY2MzAwMTA2NzQ5NTA3NTU5OzYxNTYxO2h0dHA6Ly93d3cuYmlnc2l6ZXNoaXJ0cy5jb20vP3R0PTQyMV8yNTAxNzBfMjc5MDZfMGFlYTVhZTQxZmQ4MjViODRmMDY0ZTNiODliYzQ1ZDImcj1odHRwJTNBJTJGJTJGcGYuYmlnc2l6ZXNoaXJ0cy5jb20lMkYlM0Zncm90ZS1tYXRlbi1wbHVjaGUtaGFwcHktaG9yc2UtcGluZ3Vpbi0xOGNtLTEwMDI1MTY5Lmh0bWwlMjZwYWdlJTNEbGlzdC1kZXRhaWxzO2VmNWU0YWFhNmM4ODhjNzZhNTFiNTQ2OTlkZjFlNmI3 ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het verschil tussen de oude en nieuwe knuffel zal zo groot zijn dat je je kind beter gewoon een nieuwe knuffel kan laten uitzoeken en de oude zet je op de kast.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wow Amadea! Dat was snel! Probeer 't anders ook eens op www.knuffelkwijt.com. Daar kun je zoeken en oproepjes plaatsen om een vervangend exemplaar te vinden. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien dat je hier de juiste kan vinden en de site kan vinden?
http://www.google.nl/search?q=happy+horse+pinguin&hl=nl&rls=com.microsoft:nl:IE-Address&rlz=1I7ADBF_nl&prmd=imvns&source=lnms&tbm=isch&ei=_BJIT9j6Oo7D8QO3x4ylDg&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CCkQ_AUoAQ&biw=1080&bih=633 succes

Het beste antwoord

Ik heb een eend en een beer daarvan.
De eend heb ik gekocht bij een bloemist en de beer bij de AH. Je kunt via de site en hun CONTACT waarschijnlijk wel gegevens opvragen. Die pinguin of een beer dat zal waarschijnlijk niet zoveel uitmaken.
Maar je zou daar kunnen vragen of ze die nog hebben of eentje die er op lijkt.

Toegevoegd na 10 minuten:
UPDATE: Ze hebben wel een eend in de collectie en die lijkt op de pinguin, maar dan zonder jasje.

Maar bij bol.com staat hij.

Toegevoegd na 41 minuten:
Happy Horse heeft zelf een site staan van iemand die gespecialiseerd is in het vinden van knuffels uit oude collecties. (Zie de extra toevoeging.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Veel Happy Horse knuffels zijn op deze site te zien, maar houd er rekening mee, dat hij niet in de collectie zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt daar speciale sites voor. Google maar eens op knuffel kwijt of knuffel gezocht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
XD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoeft toch ook niet kwijt te zijn, je kunt ook gewoon een nieuwe andere knuffel vinden! Het gaat erom dat je weer eenzelfde knuffel kan vinden.
Hier worden knuffels aangeboden en gezocht
nieuw en tweedehands
Soms willen mensen er een reserve van hebben...

In ieder geval kun je op deze site een oproepje doen, waarin je vraagt om de pinguin- knuffel van happy horse http://www.knuffelkwijt.com/fotos/635_369516894_foto%20004%20(Small).jpg

succes met zoeken ( vinden)