Hoeveel uren/dagen kijken wij in ons leven naar reclame?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ goeievraag...
ik word altijd super chaggie van die *** reclames...
na mijn gevoel zit je meer dan de helft van je leven naar die onzin te kijken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niemand verplicht je marion...
je kunt wegzappen, naar de publieke omroep kijken (geen reclame tijdens de programma's) naar BVN tv kijken (bijna geen reclame), FILM1 maakt alleen reclame voor zichzelf, en niet tijdens programma's. DVD's huren, naar je aqauarium (of je wasmachine of je magnetron) kijken. Mogelijkheden genoeg voor een reclamearm leven! Het beste is natuurlijk als we allemaal weigeren om producten uit de reclame te kopen: dan houdt het heel snel op!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wie zijn wij? wie zijn wij dat we naar reclame kijken? wie ben ik?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik haat reclame :p goeie vraag!! En goeie tips adriek!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
VEEL TE VEEL !!!!!!
Aaaaaaaaaargh !!!!!!!!
ItisILeClerc
12 jaar geleden
ik kan alleen voor mezelf spreken: nul.

Antwoorden (2)

dat zal per persoon verschillen.
de meeste mannen zappen weg :)
Een reclameblok bij de commercielen duurt 7 minuten.
Men kijkt gemiddeld een uur of vier per dag TV.
Per uur zijn twee tot vier reclameblokken.
Commerciele TV in nederland bestaat sinds 1990 of zo.
Gemiddelde mensen worden ongeveer 75.
Pak je rekenmachine en doe je best ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gemiddeld 4 uur per dag tv kijken??? Heb je niks anders te doen ofzo?? :O
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4 uur is niks hoor...
er zijn mensen die wel langer kijken...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen bron buksie, maar dat getal staat me bij.
Je mag wat mij betreft ook met 2, 3 of 6 uur het sommetje maken :) Mensen die naar Film1 kijken zien veel minder reclame, mensen die overdag naar tellsell (of hoe dat heet) kijken zien alleen maar reclame :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kijk maar een half uurtje per dag tv!! Gtst :$ haha en heeeeeel soms is iets anders... Of een nintendo spelletje op de tv :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nederland 1.2.3 ook nauwelijks
Per persoon verschillend maar uitgaande van 't gemiddelde
tot de leeftijd van 75 jaar, komt het neer op: 136500 uur.