Kom ik als 16 of 17 jarige binnen in 18+ clubs in Berlijn?

Ik ga binnenkort naar Berlijn. Als we daar zijn is onze groep nog geen 18. De meeste clubs zijn echter 18+.
Bestaat de kans dat we afgewezen worden omdat we nog geen 18 zijn?
Hoe komen we wel binnen als 17 en 16 jarige? Bijvoorbeeld door goed gekleed te gaan enz.
Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (4)

Nee waarschijnlijk niet, tenzij je er wat ouder uit ziet en een dosiss geluk hebt. Helaas
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En de bewaker wat geld in de hand drukken? Gaat dat helpen denk je?
Het deurbeleid bij de meeste clubs in Berlijn is streng.
Kans dat je naar binnen komt is zeer gering.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En de bewaker wat geld in de hand drukken? Gaat dat helpen denk je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vroeger lukte dat wel, maar er zijn in Berlijnse clubs in de loop der jaren een behoorlijk aantal onsmakelijke en slechte dingen gebeurt (neo nazi die clubs overnamen, verkrachtingen, moorden etc).
Sommige clubs werd gedreigd met sluiting als men geen orde op zaken ging stellen.
Daarom is het deurbeleid streng geworden en zul je heel weinig kans maken om binnen te komen.
Echter kun je wel proberen om eens rond om berlijn te proberen, daar zijn ze minder streng, zo als Potsdam. Goed, het is zekers niet Berlijn, maar ik denk echt niet dat je binnen komt.
Kijk maar eens op YT en zoek op Michael Kuhr, dan krijg je een indruk hoe goed de beveiliging is in de clubs in Berlijn en hoe streng het deurbeleid is daar.
Toen ik in Berlijn was werd ik streng gecontroleerd. Ben je geen achttien dan zal je waarschijnlijk niet binnen komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En de bewaker wat geld in de hand drukken? Gaat dat helpen denk je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je graag problemen wil, dan kun je het proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk niet dat die mensen zich zo snel laten omkopen. Je zou het kunnen proberen maar je hebt een kans dat hij je er dan vrij hardhandig uitzet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies ik moest ook praten als brugman toen ik mn paspoort niet bij me had en de Matrixx binnen wilde. En ik ben 33 he. Dus ik betwijfel zeer of je erin mag als je 16 bent.
Nee helaas niet of je moet ergens terecht komen waar niet extreem gecontroleerd word. Dat zou niet vaak voorkomen, want anders lopen ze een hoge boete op